Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-23, 11:09   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør Erna gå av eller sitte som leder av Høyre?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men jeg regner med at i alle fall de som argumenterte for at Huitfeldt burde gå, også mener at Solberg bør.

Jeg er ikke enig i at man må mene likt om de to sakene. Huitfeldt er i regjering, med ansvar for et departement. Erna er «kun» partileder, ikke i regjering. Det synes jeg mer er en sak for partiet. Jeg synes for øvrig ikke at noen av dem automatisk skal måtte gå pga det som har skjedd. Ola Borten Moe, derimot, var selv skurken i fortellingen, de andre to ble lurt. Jeg tror ikke jeg er enig i premisset om at «å ta ansvar» er ensbetydende med å måtte fratre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat