Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-23, 18:25   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smal gang: Ikea Pax åpen garderobe

Jeg har ikke noe bra svar, men vil bare legge til at det er 20 % rabatt ut fagen med IKEA Family på Pax. Kan bestilles på nett. Det er rabatt på Pax så ofte.

Går det ikke med 50 cm dører? De er jo bare åpne når man skal ha noe i skapene. 75 cm er greit om man vil ha speil på 75 cm. Ellers mest pent/praktisk med 100 cm, syns jeg, men 50 cm går også veldig bra. Om man skal ha veldig råtunge ting i skapene, som man vel ikke skal i en gang er 50 cm best. Om speil er aktuelt, man kan kanskje ha 25 cm speildører til 50 skap? Da bygger ikke dørene så mye. Må bare tenke på håndtak, men tror de har noen der man ikke trenger å borre på utsiden av døren.

Sjekket med mannen 25 speilglass går å ha på 50 skap for å ikke ha dører som bygger så mye.

Om mn ikke har dører så syns jeg kanskje de mørkebrune er vel så pene som de hvite stammene.

Sist redigert av Pelen : 24-09-23 kl 18:32.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat