Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-23, 22:01   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.951
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe løpesko på nettet uten å prøve

Nå har jeg bestilt! Et par Endorphin Speed 3, som ifølge linken over her visstnok skulle være helt fantastiske, men som jeg aldri har prøvd. Gleder meg! 1608 kr og gratis frakt. Disse skoene koster jevnt over 2300 nesten overalt, ser jeg, men selv om disse var på tilbud, så ser jeg at akkurat denne fargen «bare kostet» 1800 normalt. Lurer på hvorfor. Jeg håper virkelig at det er samme modellen som de andre…

Jeg har som sagt Speed 2 nå, og jeg elsker dem. Fant også Speed 2 til 1800, men syntes det var et bedre kjøp med 3 til lavere pris.

Jeg håper virkelig de er gode på foten min og at de passer. Det er så dumt å måtte betale for retur.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat