Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-23, 08:49   #42
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Prøver igjen, i riktig tråd denne gang. Har tre skjønne damer boende her som sitter nede i kafeen og skravler, og en av dem viste seg å være en FP-er.

Og det var meg!

Så utrolig fantastisk og koselig å spise og overnatte hos Albertine!

Om noen av dere er i området og har tenkt å overnatte, så anbefaler jeg virkelig dette stedet. Flotte og komfortable rom og senger (jeg forsov meg nesten til frokosten klokka 09:30 ) og goood frokost.

Veldig raust av dere å la oss få sitte i kaféen og kose oss for middagen. Håper vi ikke støyet for mye under oppholdet.

Skikkelig kjekt å endelig treffe deg, Albertine, vi ses nok igjen! (håper det klaffer med den lesekvelden)

Tangerine er ikke aktiv