Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-23, 10:26   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er en av dem. Jeg hater å sitte tett. Virkelig. Men spør du, kan jeg sitte her eller det er ikke plasser tar jeg veske på fanget. Er det plasser, blir veska.

Gjør du?

Jeg setter ALDRI vesken min på setet ved siden av meg - hvis vi ikke snakker ganske tomt tog/buss og jeg trenger å ta noe opp av den eller pakke det ned. Jeg liker ikke å sitte tett, jeg heller. Men jeg tar hensyn til andre, og mitt behov for å ikke ha folk tett inntil meg, er ikke viktigere enn andres behov for å sitte. For meg sitter det veldig langt inne å be noen flytte vesken sin, da står jeg heller.

Jeg tenker mitt om folk som setter vesken sin på setet ved siden av seg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat