Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-23, 11:32   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den ser jeg. Og jeg flytter veska om ikke det er minst 10 ledige seter i kjøreretning. Jeg er lita og ofte blir jeg pressa inn i vinduet av litt større folk, så det sitter nok litt i at folk tar mer enn sitt sete plassmessig og jeg har ikke kroppsmasse til å fylle ut likt og føler meg virkelig innestengt. Men jeg står i det. Men det koster for meg personlig.

Ja, det burde det gjøre (altså koste deg noe), for det er ikke OK.
Hvis det bare er en liten veske, er det desto lettere for deg å ta den på fanget.

Å faktisk mene at noen ikke bare skal spørre pent om du kan flytte vesken din, men også gjøre det med et smil, synes jeg er veldig rart. eller har jeg misforstått deg?
Du budre jo smile unnskyldende og forte deg å ta vekk vesken din.

Hvis det er ti ledige plass rundt, vil vel uansett de færreste be om å få sitte akkurat hos deg?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat