Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-23, 14:31   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.697
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg tar regionbuss ofte og har veske i setet hvis det er ledige tosetere i bussen. Ser jeg at det fylles gjør jeg plass ved siden av.
Å kunne jobbe på bussen er veldig greit, men er enklest når det er lite folk. På bybusser blir det selvsagt annerledes.

Tror ikke det er noen som klager over at folk tar opp setet ved sien av seg når det er masse ledige tosetere. Det folk ergrer seg over er jo når folk gjør det på fulle busser, og det er det artikkelen og diskusjonene dreier seg om. Ellers er det vel ikke noe problem.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat