Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-23, 00:46   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.988
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: London: Dine topp 5 tips

Det skal godt gjøres å få inn alt vi ønsker på de dagene vi er der

Vi tenker å gå for ultra-tourist-mode og ta slik hop on/hop off busser, kanskje spesielt fordi det gir et avbrekk med å kunne sitte, men fortsatt se og oppleve (alternativet hadde vært å sitte på café, i leiligheten e.l.). Noen som har tips og erfaringer å komme med? Kan man bruke egne headphones nå? Poden og jeg hadde en sær opplevelse i NY med headphones man fikk utdelt

Veldig glad for alle de fine tipsene her altså! Det er mange år siden jeg var ordentlig turist i London, så det kommer godt med. Vi bor supersentralt, så mange av museene er en kort spasertur unna. Så langt står National History Museum, Science Museum og Tate Modern på planen. Vi skal være litt strenge med oss selv og ikke bruke timesvis der, men se oss ut noe. Antakelig en tur til British Museum også, men må også få inn Tower. I tillegg så vil Izzi-mannen en tur til Westminister Abbey siden han ikke har vært der, samt St. Paul's. Jeg foretrekker Brompton Oratory.

Gjorde endel parkvandring på min siste tur, og gleder meg til å rusle med familien også.

Takk for supre tips om spisesteder. Jeg er ikke så glad i indisk mat, men Dishoom bør kanskje besøkes allikevel? Vi skal på en koreansk ved Notting Hill Gate som er veldig god.

Fortnum & Mason har vært fullbooket for afternoon tea lenge dessverre. Andre steder å anbefale?

Mulig det blir konsert fremfor teater/musikal, men det får vi se an. Det spilles en spennende konsert i Royal Albert Hall mens vi er der, med Danny Elfmans musikk til Tim Burtons filmer mens bilder, dreiebøker etc vises på storskjerm

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 02-10-23 kl 00:56.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat