Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-23, 17:40   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Høstaktiviteter

Jeg elsker vår og sommer, men kan ikke fordra høst og vinter (med unntak av julen). Jeg misliker mørket, kulden, at det varer så alt for lenge og har det med å bli værsyk/høstdeppa e. l. Jeg tror at jeg selv kan gjøre mye med det, og har derfor planer om å gjøre denne høsten bedre. Derfor trenger jeg konkrete tips til typiske høstting jeg kan gjøre/lage.

I dag fant jeg kjempebra norske Gravenstein-epler og lagde chutney etter tips fra en venninne. Supergod til indisk mat. (https://trinesmatblogg.no/recipe/eplechutney-med-chili/)

Jeg vil gjerne lage flere retter av høstens ingredienser så kanskje har noen en oppskrift på lager. Fårikål kjenner jeg såklart, men noe annet. Kanskje med sopp eller kastanjer eller noe helt annet.

Jeg vil også gjerne ha tips om lavterskel dekorasjoner eller noe med blomster jeg kan lage.

Eller noe helt annet som gjør at høsten blir min venn.

Takk på forhånd.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat