Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-23, 10:38   #79
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er disse folkene som driver prisveksten?

Jeg har opplevd 13% rente på de hundretusen vi måtte låne i tillegg til husbanklånet, på åttitallet da vi bygde hus på bygda. Da vi skiltes noen år seinere var takst på samme sum som lånene, så jeg fikk ingen kapital med derfra og levde fra hand til munn på leiemarkedet i ti år til jeg traff en ny mann som jeg kunne dele bolig med.
Husker ikke hva renta var i 2008 da jeg kjøpte leilighet alene for første gang, men banken hadde en plan for hvordan takle 10% rente på lånet (avdragsfrihet).

Litt enig med Nenne, vi må kanskje snakke mer om tall når vi er sammen med yngre mennesker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat