Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-23, 16:28   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Jeg er forresten avhengig av å jobbe ganske mye på bussen, og synes derfor ikke setet ved siden av mitt trenger å være det første som blir tatt om bussen er full, fordi det kan bli direkte vanskelig å taste på laptopen om jeg får en sidemann. Derfor sitter jeg alltid ganske langt bak fordi de plassene er mindre populære (påstigning foran, ikke bybuss), og ja! jeg bruker iblant veska som buffer en stund for å holde fortet. Men ikke til siste slutt, så klart. Og jeg er veldig søt og hyggelig om noen ber om setet.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat