Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-23, 21:15   #8
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Jeg har busset i ettermiddag, totalt 4 busser ble det med overgangene. Passe fulle ettermiddagsbusser, og jeg tok en kjapp scan da jeg kom inn i hver buss, og fant den som satt alene med stæsh i nabosetet, og med en uinntakelig mine.
Stilte meg opp å så spørrende ut, 1 av de sukket tungt og ga meg plass, 2 måtte jeg spørre, og den 4 reagerte ikke, så da tok jeg bare sekken hennes ned fra setet og satte meg godt til rette.
Jeg er sikker på at alle de 4 syns jeg var verdens største idiot, det var flere ledige naboseter uten sekk, men jeg tenkte jeg skulle gjøre litt kjapp forskning til tråden.