Tråd: Oppdrettslaks
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-23, 00:43   #19
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.727
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oppdrettslaks

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Vi burde kanskje diskutere dette?

Produktet oppdrettslaks er nå så langt fra det opprinnelige laks en gang var at jeg kvier meg for å spise det. Det smaker ikke friskt, er fettete, har mistet mye av næringsstoffer det tidligere hadde, bestanddeler av foret er av russisk opprinnelse. Da nyheten i dag angående selvdød oppdrettslaks var mulig på vei ut til forbrukere var det nok en spiker i kisten for min del.

Hva tenker du om oppdrettslaks?

Jeg tenker at det aller meste av laksen jeg spiser er oppdrettslaks, og jeg synes det smaker skikkelig godt.
Som i alle andre bransjer er det nok oppdrettere som har svin på skogen, men generelt sett så vil jeg stole på at kontrollrutinene er gode nok til å luke bort det/de som ikke fungerer over tid.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat