Sv: Hva strømmer du nå? #6
Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.
Jeg ser opp hele Outlander, er på sesong 5 nå, koser meg skikkelig med det! Jeg er generelt en sucker for å se opp serier (på samme måte som jeg ofte leser bøker flere ganger) - jeg er så handlingsdrevet ved første gjennomseing/lesing at jeg går glipp av både nyanser og litt av det estetiske da. Mtp Outlander så har jeg lest bøkene flere ganger, og ved første gjennomseing av serien la jeg for mye merke til det som ikke stemte med bildene jeg hadde i hodet mitt. Nå er det en stund siden jeg leste bøkene og da er det mye gøyere å se serien.
Queen Charlotte er så fin! Jeg er ikke spesielt fan av Bridgerton (gadd ikke se ferdig s2), men Queen Charlotte var helt nydelig. 
Jeg har vært så ute av det at jeg ikke hadde fått med meg ny sesong av Outlander, så nå gar jeg startet på den Det er jo både serien og bøker med særs mye detaljinnhold, så skjønner verdien i å se/lese om igjen 
Queen Charlotte skal jeg også se! Minnes at jeg synes det to siste eps av S2 av Bridgerton var de beste, men mulig jeg husker feil