Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-23, 16:08   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie '24: Tog i Europa, men hvor?

Jeg ble veldig forelsket i Belgia da vi var på Interrail for noen år siden, og kunne godt tenkt meg å se mer av det. Så jeg ville reist gjennom Tyskland til Belgia, og deretter tatt direktetoget mellom Brussel og London (som trolig innebærer billetter som ikke inngår i Interrail-systemet da, og må kjøpes utenom), også videre nordover til Edinburgh.

Jeg vet ikke når dere tenker å reise, men midt på sommeren ville jeg personlig ikke dratt til Spania, på grunn av risikoen for alt for høye temperaturer. Er redd det ville blitt alt for varmt for meg. Men der er vi forskjellige, det er ikke alle som har like mye problemer med varme. Spania litt utpå høsten derimot ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat