Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-23, 21:05   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.845
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis man skal til varmere strøk i jula, hvor reiser man?

Spørs hva man mener med «værsikkert». I desember må man avgårde til Thailand osv. for det jeg kaller værsikkert. Men jeg drar til Gran Canaria. Det er typ norsk sommer så kan hende er det mer t-skjortevær enn egentlig badevær - men det holder for mitt bruk. Det varmeste er syd på øya og det er påtakelig værforskjell mellom f.eks. Amadores og Las Palmas. Bahia Feliz er det endel vind, deilig i juli, januar not so much. Nå har det vært veldig varmt for årstiden der i det siste, mulig det holder seg. Fordelen med GC er at det er grei reisevei og ikke altfor dyrt for en uke. Hadde jeg hatt mer tid og penger, Thailand for sure. Kapp Verde er endel lenger å reise og det sies det kan være litt vind.

Charlie er aktiv nå   Svar med sitat