Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-23, 09:38   #776
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Banker som reserverer penger når man skal fylle bensin.

Travelt på vei til jobb, langt nede på reservertanken. Fyller bensin. Stopper etter 1,5 liter. J har jo penger på kortet! Sjekker mobilbank. Nope. 0 kr. Overfører 1500 kr, begynner å fylle igjen. Får en halv liter. inn i mobilbanken igjen. Da har altså banken reservert 3000 kr. Først 1500, som gjorde at jeg ikke fikk fylle første gangen. Og så mye 1500 da jeg forsøkte å fylle gang nr to. betyr det at stakkarser som har mindre enn 1500 kr i banken ikke kan bruke kort ved pumpa når de skal fylle bensin?

Det løste seg med at jeg fikk fyren til å låse opp pumpa så jeg fikk betale i kassen. Men det kostet tid jeg ikke hadde en travel morgen.