Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-23, 00:29   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloweenparty på jobben

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Åh! Jeg ELSKER utkledningsparty og hadde definitivt «tatt den helt ut».

Men gjør det enkelt. Hårbøyle fra Nille og ellers pent tøy. Også håper jeg for arrangørenes skyld, at de fleste virkelig gidder å gjøre en innsats for å kle seg ut. Det er kjedelig om alle hater å kle seg ut når man arrangerer noe sånt.

Vi hadde westernparty tidligere i høst hjemme her. Og 99.9% av de de 60 som kom hadde virkelig gjort seg flid. Og det var så gøy! Vi hadde lagt ned en betydelig innsats i lokalet, pynt og accessories. Så gøy at folk hadde gjort mer ut av det enn bare en bandana og hatt fra wish.

Håper du finner noe du kan trives med å ha på deg, og at du koser deg på fest.

Her tenker jeg helt motsatt. Hvorfor arrangere noe som mange hater, og føler seg forpliktet til å delta på av hensyn til de som arrangerer? Hvorfor ikke arrangere noe som folk gleder seg til, og deltar på fordi de har lyst, ikke av plikt? Greit hvis mange faktisk liker den slags, da er det jo gøy. Men hvis de fleste ikke gidder så er det jo en grunn til det, og da bør man kanskje heller vurdere å arrangere noe annet, framfor å guilt-trippe de som ikke har lyst fordi de egentlig ikke liker utkledning.

Men hvis jeg først går så kler jeg meg ut, eller så lar jeg være å gå. Hadde også gjort det litt enkelt, på hårbøylenivå, og litt sminke. Men som regel dropper jeg å dra. Men jeg har jobbet der i årevis så det er ikke så viktig. Noe annet hadde det vært om jeg var helt ny i jobben. Da hadde det vært viktigere å sosialisere seg, og jeg hadde nok gått. Men hadde ikke likt det. Aldri gjort, kommer aldri til å gjøre.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat