Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-23, 11:16   #12
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko/støvler som passer til alt?

De Doc Martens som linkes til her, er superfine. En av mine døtre kjøpte slike for 2-3 år siden. De fungerte veldig fint den første vinteren, men når ullfóret i hælene ble slitt, dukket det opp en hard søm/kant som ga skrekkelige gnagsår. Vi tok støvlene med til skomaker, og han sa at dette var en av de vanligste støvlene folk kom med nettopp pga gnagsår. Han satte på en slags innvendig hælkappe, men eieren får fortsatt stygge gnagsår. I tillegg har sålene blitt veldig glatte. Veldig synd, dette er av de fineste støvlene jeg har funnet. Jeg har forøvrig ikke fått kjøpt meg vintersko. Jeg finner ikke noe som både er fine og er godt dempet. Det ser ut til å være enten eller der.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat