Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-23, 13:48   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko/støvler som passer til alt?

Mine Doc Martens er ikke helt like de på bildet. Jeg har nemlig en liten glidelås på hver side av støvelen. Dette gjør at de er langt enklere å ta av og på, og det kan godt hende at det bidrar til at hælkappen ikke går i stykker. Nå fant jeg ikke noe bilde av mine sko, så kanskje de ikke finnes lenger. Jeg har hatt dem i en del år.

Jeg kan gå veldig langt i mine støvler. Jeg har flere uten for også, men da til høst- og vårbruk. Men jeg tror nok at mine føtter er ganske hardføre, for jeg vet at mange andre får gnagsår av dem.