Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-23, 11:25   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.931
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en helsvart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg er veldig glad i Calvin Klein sine, de har også en tykk med børstet innside. Mener jeg har kjøpt noe lignende på BYoung eller Floyd også? Men de på Lindex er helt sikkert gode nok.

Jeg kjøpte nettopp en veldig fin en i ull på Noa Noa på Sirkus. Den var ikke så "grov" som jeg synes mange ullstrømpebukser er.

Det ser jo ut som at den kjolen kan brukes i begravelse, men det er vanskelig for meg å se for meg hvor kort den er på deg

Husker du Klukkakjolen din på meg? Nesten sånn når jeg sitter ... Men denne er jo mer tekkelig ellers og helsvart.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat