Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-23, 15:36   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Tips til konkret bil å kjøpe? (Eller bilforhandler)

Bilen min har avgått med døden, dessverre. Har en Toyota Lexus 2006-modell som det ikke vil lønne seg å reparere. Den blir hentet av et bilgjenvinningsfirma. Den står på et merkeverksted. Kontaktperson på verksted anbefalte å heller investere i en annen bil enn å prøve å finne ut av hva som er feil med denne.

Sånne ting kommer jo alltids ubeleilig. Bilen var nettopp overført i mitt navn, og jeg har nettopp begynt å ta ansvar for bilen.

Nå er jeg på utkikk etter ny bil. X-samboer skal hjelpe meg å lete, men tenkte om noen her inne visste om konkrete biler til salgs som kan passe mine kriterier? Skader ikke å spørre, ihvertfall.

Bor nærme Drammen, så den bør ikke være så altfor langt unna.

Firehjulstrekk.
Nylig EU-godkjent.
Fleste servicer fulgt.
Ikke koste så mye mer enn 100 000.
Ønsker å kjøpe av forhandler, ikke privatperson.
Automatgir
Cruisekontroll.

Nå er jeg spent om det er noen bilinteresserte FPere som har noen tips!

Eller kanskje noen har tips om en bilforhandler de er fornøyd med og som jeg kan oppsøke? Kanskje noen har tips til bilmerke de har god erfaring med i den prisklassen hvis man ikke har tips til konkret bil til salgs?

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 06-11-23 kl 16:36.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat