Sv: Hva tenker dere om jødeforfølgelsen i Europa og Russland?
Huff, Tallulah! Jeg har trykket feil og redigert ditt innlegg. Beklager, jeg bare roter i dag!
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
At jøder både historisk er svært forfulgt og at det har tatt seg opp mener jeg er allmennkunnskap.
Historisk sett er jeg enig i at det er allmennkunnskap. At dette har tatt seg veldig opp i hele Europa var jeg ikke klar over.
Tja, det var jo ikke akkurat et spørsmål. Var mest nysgjerrig på hva folk tenkte / hadde kunnskap om generelt (om det var ok eller ikke, var såpass "far out" at jeg ikke en gang tenkte at det kunne virke som om jeg spurte om det :sjokkert: får huske på det til en annen gang)
Men hvis jeg sammenligner med de homofile sin situasjon så er jo saken der helt anderledes (så vidt jeg vet, i alle fall) I mange land er det mer akseptert å være homofil, mens i andre land (Russland er det jeg kjenner til) så er det jo blitt mye verre. Så der er det en divergering. Mens det for jøder virker som om det er mer allment[/quote]