Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-23, 07:30   #96
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Skal finne noen linker når jeg er på PC-en input

(kjenner jeg ikke får til å diskutere "som før" nå som jeg er mest på mobil. Mye som er bra med mobil, men akkurat for mer komplekse diskusjoner er både lesing og skriving utfordrende på mobil)

Denne artikkelen fra forskning.no sier noe om den globale dimensjonen (i denne diskusjonen er det jo "bare" den lokale dimensjonen som blir diskuterte)
Denne artikkelen fra snl synes jeg viser tydelig skillelinjene mellom hva som skjer på forskjellige nivåer. Likte den veldig godt!

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

him, Sier meg enig i dette svaret.

Men det er jo ikke det jeg lurte på Det jeg lurer på er hvem du referere til når du sier. Jeg vil gjerne vite hvem du mener. Som du ser i linkene jeg har lagt inn er det mange nivåer i denne konflikten, og det er jo derfor jeg spør.

Opprinnelig lagt inn av sitat

Jeg tror det er flere enn vi tror, som tenker at palestinske liv er mindre verdt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat