Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-23, 10:35   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om jødeforfølgelsen i Europa og Russland?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

De som ofres er sivilbefolkningen, i en krig mellom et rabiat israelsk regime og et like rabiat Hamas.

Nemlig! Eldstemann spirte i går, «hvem i alle dager er det som har rett? Jeg blir helt forvirret av å forsøke å følge med på hvem som er skurkene. Og det var det jeg sa til henne. At verken jøder eller palestinere som folkegrupper er skurker, men at Hamas og israelske myndigheter og deres støttespillere - de som dreper uskyldige sivile, er de som skal klandres. I mine øyne kan målrettet drap på sivile aldri kalles annet enn terror, enten det er Israel eller Hamas som står bak det.