Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-23, 14:46   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale for Meta?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg regner med at også denne modellen kommer til å bli prøvd rettslig. Datatilsynet peker i retning av det skrudde i at brukerne må betale for å få rettigheter de har under europeisk lovgiving; også kalt retten til privatliv. Og jeg er sikker på at Meta har finregnet på hvor de kan sette månedsprisen. De vil jo garantert at folk skal velge «vi selger dataene dine og følger deg rundt overalt på nettet». Det er verd mer enn noen tusenlapper i året per bruker.

Datatilsynet sier at det pågår en prosess på europeisk nivå for å vurdere lovligheten den nye løsningen, og at de deltar aktivt i den. Jeg er veldig spent på hvor mye press man kommer til å legge på Meta, jeg håper at de virkelig legger bredsiden til.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat