Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-23, 21:02   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang dunparkas

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Hadde Swims St. Moritz hatt hette, hadde jeg kjøpt den, men det har den dessverre ikke. (Elsker min vanlige Swims-vinterjakke)

Ja, jeg må ha hette. Bor på et forblåst sted.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har akkurat kjøpt en fra Skogstad. Så i dag at den er på tilbud på Obs! akkurat nå, satt ned fra 2400 til 1800 kr (i hvert fall her i byen, vet faktisk ikke om de har samme kampanjer over hele landet).

Jeg er også lita, men denne drukna jeg ikke i. Den har glidelås som kan åpnes nedenfra, og i tillegg glidelås nederst i sidene sånn at man kan sitte i bil uten problem.

Er det denne? Den var jo fin! Men det står ikke hvor lang den er. Hvor høy er du og hvor langt ned rekker den deg?

https://www.obs.no/klar/dameklar/jak...-7022324901927

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat