Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-23, 09:06   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ankarsrum har jeg brukt endel i jobbsammenheng, men blir ikke fortrolig med den. Føles bakvendt for meg, og jeg syns den stopper opp endel og at man må jobbe endel med å få deigen ned fra sidene. Med forbehold om det er spesielt for akkurat de to maskinene jeg har prøvd.

Tror muligens det er litt vanesak. Svigermor har Elektrolux, forløperen til ankarsum, og har hatt det i alle dager og mener det er definitivt sånn det skal være, og synes min Kenwood er helt baklengs og blir ikke komfortabel med den (hun baker ofte når hun er på besøk hos oss) mens jeg er vant til Kenwood fra før jeg flyttet hjemmefra og synes henne er baklengs (og overlater derfor gjerne til mannen å bruke den (for ja, vi baker i alle fall minst pizza gang der hver sommer)

At det stopper opp har jeg ikke erfaring med, men baklengsfølelsen er kjent