Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-23, 10:32   #14
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin ønsker jeg meg?

Når ønsket er en ikke for stor og ikke for dyr kjøkkenmaskin, er vel verken Wilfa Probaker eller Ankarsum så gode tips. Jeg har prøvd en liten Bosch hos min søster og den fungerte veldig bra til den ene pizzadeigen og den ene bolledeigen jeg har prøvd den til. Det er ikke maskinen for store tunge deiger, men er man ikke så mange eller baker små porsjoner, er det et langt bedre valg enn en stor maskin til mange tusen kroner (Probaker koster vel rundt 10.000). Jeg mener min søster kjøpte sin på Clas Ohlsson nå for noen måneder siden. Kostet rundt 2000, mener jeg hun sa

Selv har jeg nå Electrolux assistent (ny utgave, ikke lik den gamle) og er ikke fornøyd. Jeg har hatt Kenwood major som jeg heller ikke var fornøyd med (den dårligste jeg noen gang har hatt) og jeg brukte min mors gamle Assistent til den døde. Jeg vurderer Wilfa Probaker nå, men skal låne en hos en kompis for å teste litt først. Ankarsum er forsåvidt også aktuell siden prisen er tilnærmet halvparten av Probaker.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat