Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-23, 15:38   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.979
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Briller til besvær

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan du tilfredstille byttebehovet på lesebriller? Det kan du jo egentlig kjøpe hvor som helst, og der finnes det mye ulike design til en (relativt) billig penge. Så får du holde ut med de dyrere progressive.

Jeg gjorde noe liknende sist. Jeg byttet bare glass i et par gamle progressive til en progressiv skjermbrille, siden den bruker jeg mest på kontoret. Glassene var dyre nok de, altså, men jeg slapp hvertfall ny Fendi-innfatning.

Men design: Jeg har brukt briller hele livet, og det var én ting min rimelig frugale (og fattige) familie ikke sparte på: det man skal gå med midt i ansiktet. Så jeg har alltid hatt designbriller. Det koster jo helt latterlig mye, men de Fendi-brillene har jeg hatt siden 2017, og jeg liker dem ganske godt fortsatt. Jeg har byttet glass i dem to ganger. Jeg har også et par fra Dior som jeg har planer om å holde ut med i ganske mange år, og som etter det kan bli solbriller.

Det har jeg ikke tenkt på. Jeg må kanskje rett og slett se andre steder også. Jeg har som regel hatt designbriller. De jeg ergrer meg mest over nå er Marc Jacobs som dessverre er den progressive. Lesebrillen jeg har nå er jeg greit fornøyd med fortsatt faktisk. Ingen innertier, men den kan jeg leve med.

Men det er helt sant det du sier; man må være fornøyd med det man går med midt i ansiktet

Jeg så at Specsavers har halv pris på glass nå under Black Week. Det hjelper jo godt på

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat