Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-23, 22:08   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Eldreportalen] Hvilket hjelpemiddel for å åpne glass?

Jeg har en runding i et gummi/silikon-aktig materiale (materialet er litt ala dette her) som jeg legger rundt glasset og deretter vrir til. For meg fungerer det utmerket (men akkurat hendene mine er fremdeles ikke ødelagte).

Jeg fant denne siden, som hadde samlet opp beste åpner blant mange forskjellige typer (elektrisk, til å ha stående under en hylle, gummi-type, og så videre).

Da min mor ødela tommelen sin for noen år siden, så kjøpte jeg en elektrisk åpner til henne som ser ut som den i lenken over. Og så tror jeg at det var en to-for-en-deal, for jeg har en liggende her hos meg også. Min er ikke tatt ut av pakningen engang. Det tror jeg egentlig ikke mamma har gjort heller. Hvor mye hjelp trenger hendene dine? Har du lyst til å overta en elektrisk åpner?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat