Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-23, 08:50   #978
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.063
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag? #14

I går prøvde jeg noe nytt, og det er alltid gøy når det faller i smak. Jeg stekte laks i panne med hvitløk og blandet dette med en boks creme fraiche og litt grønnsaksbuljong. Oppi dette puttet vi en god dose pasta. Ved siden av ble det servert "blomkålris" (blomkål revet på rivjern og stekt i smør med litt diverse krydder). Egentlig skulle blomkålen vært blandet med det andre, men knerten spiser ikke blomkål så vi serverte det ved siden av.

Det ble så godt at selv snuppa bad om å få ta med restene på skolen. (Det spør hun svært sjelden om, så restene blir vanligvis med meg på jobb.)

Så laksepasta med blomkål havner på lista over middager som kan gjenstas.

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Pepperkrabbe og ostefat på Arakataka. Og en lompe med ku på deling.

Jeg skal til Arakataka på fredag og gleder meg veldig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå