Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 21:39   #11
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er din jobbhverdag?

Kommer på jobb mellom 7.30 og 8.15, avhengig om det er jeg som leverer barn eller ikke. De fleste dager har jeg ikke undervisning før kl. 8.45. Underviser i 5-6 skoletimer og løper som et piska skinn fra elev til elev. Hviler øra de friminuttene jeg ikke har inspeksjon. 11.15-11.55 lunsj de dagene jeg ikke har inspeksjon (har jeg inspeksjon får jeg 20 min lunsj). Etter undervisningen er det retting, planlegging, kopiering, møter osv. Går hjem 15.30-16.00 alt etter som. Jobber gjerne litt hjemme på kveldene. Jeg underviser i 3. klasse og litt på andre trinn.

Den værste dagen er vel mandag da jeg har musikk i 5 kl. fra 13.35-14.20 og de skal spille blokkfløyte. 22 blokkfløyter i et lite rom.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat