Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-23, 13:16   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har strikket Karisokken. 2 par. Ett til venninnen min som ble 60 og skal gi bort et par til en kollega som slutter til jul.
Bruker vanvittig lang tid på de for det er så mye mønster hele veien. Bruker Nordlys flerfarget garn + en tråd Sisu, lys grå. Synes det blir så fint. Klarer ikke å legge ut egne bilder, men som disse..

Jeg har strikket flere par av noe som ligner veldig på disse med svart i bunn og flerfarget garn i mønsteret. De blir virkelig utrolig stilige.