Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?
Han på 21 ønsker seg masse. Han ønsker seg en boblevest fra Amundsen sport (håper den kommer på salg!), db-sekk og headset som er øreklokker. Og en eller annen blypenn. Tidligere har han mast om mini iPad og apple watch også. Jeg synes han trenger bluetooth høyttaler.
Vi må kjøpe fra alle besteforeldre til guttene, så noe av dette får han nok. Jeg tror sekk, vest og høytaler og penn, avhengig av hva jeg finner på salg nest uke ...
Yngste på 18 år ønsker seg aldri noe, men jeg ser at boblejakken han er både slitt og litt kort nå etter flere års bruk, så jeg har utfordret ham på hvilken type han ser for seg, og det ligger an til en ny fra North Face. Han kan få seg en lite høyttaler han også, selv om han ikke er noen musikklytter. Kom på at han taper gamingheadsettet sitt med gaffa, det kan med fordel fornyes.
I tillegg har jeg for lenge siden kjøpt Hardangerbestikk til dem. Vurerer å gi dem litt hvert år fremover til de flytter ut. Tidligere har de fått fine, ganske dyre håndklær og sengetøy som er ment for voksenlivet.
Familien som helhet får airfyer av meg.
Sist redigert av Karamell : 18-11-23 kl 00:34.
|