Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-23, 16:06   #233
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg og en venninne var i Sverige i dag og jeg fikk handlet alt av julesnop så da er det gjort. Har endelig fått ønskelister fra så godt som alle så nå kan vi komme godt i gang med julegavehandelen. Eldste har bursdag 1. desember så det blir litt fokus på det parallelt med juleforberedelser. Det er for sent å vente til etter bursdagen hans med å gjøre noe som helst julete.
Jeg fikk ryddet ordentlig i et skap som bl.a. inneholder førjulsting (adventsstake, julekalender, krans til døra, julestjerner og slike ting) og da kunne jeg like gjerne henge opp julekalenderen klar til gavene som er ferdigpakkede. Tror nok jeg henger dem opp allerede i uka siden alt er klart.