Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-23, 16:56   #6
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.323
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håndtak/grep på baderomsmøbel

Jeg er enig med Produsenten. Dersom du velger dørhåndtak og blandebatterier i krom velg krom håndtak. Hvis du har lyst på sorte håndtak, ville jeg vurdert også sorte stikkontakter, sorte blandebatterier og dørhandtak etc. Dersom du vil ha ikke metall håntak står du friere og kan velge hva som helst, for da er det ikke lenger et metall gjenstad i annet materiale enn resten.

Selv liker jeg best integrete håndtak i møblene i form av en kant eller et hull til å få grep. Dette passer best på møbler i strammene stil, enn dersom dere har valgt en landlig stil feks,

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat