Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-23, 23:34   #56
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som spiller i korps

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Gratulerer Fersken!

Her er det opplading til julekonsert på lørdag. Jeg er spent på om jeg klarer å gjennomføre uten å hulkegråte. Aspirantene fra skolekorpset mitt er Luciaer, så jeg har vært med å organisere det de siste sju årene. De skal gå i år også, og jeg kjenner dem godt nok til å vite at de kommer til å være SÅ fine!

I fjor var jeg på sykehuset med eldste på denne konserten. I år spiller vi begge to sammen, og minstemann også. Det er hulkegrunn i seg selv. I tillegg er det jul, mannlig operasanger og Tenn lys… Jeg kommer til å slite så kraftig!

(Gratulerer til Fersken, gøy!)

Det der må være tidenes julekonsert for deg ja! Satser på at du greier det uten hulkegråt, men om det renner litt tårer er det helt innafor. De fleste vil henge det på de små luciaene. Veldig upraktisk å gråte når man spiller, men fullt forståelig.

Vi hadde konsert igår og idag. Ikke veldig mye publikum, men de var med så det holdt. Veldig artig! Nå er det inn i juleprogram for vår del også, det er en tradisjonell julekonsert 4. juledag der det er ulike aktører fra nærmiljøet til der korpset har adresse. Det bruker å være veldig fint med fullstappet lokale og fin stemning…. Men så har jeg litt lyst til noe annet den dagen. Det kræsjer kronisk med julejazz her i byen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat