Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 23:00   #196
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drømme- og hatjobb?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

jeg lo så tårene trillet da jeg leste dette innlegget!

Kom igjen Elin, jeg er sikker på at du og alle andre damer vil bli flyvertinner så dere kan smugtitte på alle de kjekke flyverne .....
(for alle kabinansatte er jo damer og alle flyvere er jo seff menn!!)

Flyvere får gå i fred for mitt vedkommende. Både de kvinnelige og de mannlige flyverne. Kabinansatte består av menn og kvinner. Flest kvinner dessverre, for personlig skulle jeg ønske meg en 50/50-fordeling.

Opprinnelig lagt inn av Iriam, her.

Godt at jeg kunne bidra til en god latter!

Og djiiiises...men, her var det snakk om en fordel som JEG som flyVERTINNE kunne se..

Er det noe spesielt med flyvere??? Det har jeg i så fall ikke fått med meg. Dersom flyvertinner er serveringspersonale, så er vel flyvere buss-sjåfører i pen-klær etter din definisjon