Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-23, 10:41   #45
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er advent byttet mot tidlig jul?

Jeg har aldri brukt lilla etter at jeg flyttet hjemmefra. Det er en farge jeg ikke liker. Vi har adventskrans med fire lys, fargene varierer. I år er det grønne juletreformede lys, faktisk er til og med lysene gjenbruk fra i fjor. Det var så lite brent (veeeldig brannfarlig krans), så jeg lot dem bare stå. Kransen pynter så fint likevel. Jeg har dekket mitt første julebord i hvitt og grønt, borddekorasjonen blir mer og mer over the top jo nærmere jul vi kommer. Annen pynt tas frem litt etter litt og juletreet kommer opp rundt 20. desember avhengig av hva som passer best med dagene. Jeg elsker desember nesten mer enn selve julen. Å glede seg, pynte litt etter litt etc. Det er det beste for meg. Dette kulminerer lille julaften som er min favorittdag av alle juledagene. Da er alt på stell, kjøleskapet fullt, leiligheten ren og pyntet, det dufter av kongerøkelse, vi ser kvelden før kvelden på TV og spiller julemusikk hele dagen. Herlig. Så min adventspynt er glede seg til jul-pynt. Og pynten er ikke tradisjonell lilla og rød, jeg bruker det jeg liker og varierer. I år er det mye naturlig og grønt, tror jeg, men bruker kanskje mørkeøde tøyservietter og gull på selve julaften til middag.

Sist redigert av liefje : 28-11-23 kl 11:18.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat