Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-23, 15:24   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er advent byttet mot tidlig jul?

I år har jeg kjøpt fire hvite lys med gullglitter nederst, til adventsstaken (min er til høye stakelys, ikke kubbelys, denne, fra design house Stockholm). Tror jeg hadde de samme i fjor. Kjøpt på Nille, skikkelig lekre.

https://www.nille.no/globalassets/in...800&quality=80

Når staken er såpass enkel gjør det ikke noe om lysene gjør litt mer ut av seg. Tidligere har jeg også brukt lilla lys, det har variert litt. Når siste søndag er ferdig bytter jeg dem ut med fire røde dråpeformede lys i stedet, og arrangerer "armene" på lysestaken så de står i en firkant i stedet for på rekke. Har gjort det slik så lenge jeg kan huske :vanedyr:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-11-23 kl 15:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat