Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-23, 08:12   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Dette gjorde meg glad i går, men tenker det teller.

Lillesøster gikk jo på ridning før alt raknet i 2019/2020, og hun var egentlig klinkende klar på at hun ALDRI MER skulle i nærheten av en hest.

Men så var "basen" på besøk i stallen for noen uker siden, og da tentes en liten interesse. Så jeg sendte mld til stallen, og i går fikk vi en alene-time. Det var med en ridelærer vi ikke har møtt før (men jeg vet om henne) ettersom hun har en liten gruppe som de ser for seg Lillesøster i.

Det var et STORT smil på ansiktet hennes i 30 minutter! Hun lo, og etter et par minutter svarte hun faktisk ridelæreren med noe annet enn vet ikke. Og da de avsluttet med trav, da gikk smilet nærmest rundt.

Det var så deilig å se en unge som storkoste seg, et annet sted enn hjemme. Og hun var veldig klar på at hun ville flere ganger.

Så nå tar vi alenetimer en liten stund, sånn at hun kommer litt inn i det igjen, også satser vi på den lille gruppa sånn etterhvert.

Og jeg tenker at hvis vi greier å holde opp interessen her, så har jeg en tanke på at landbruks-videregående som ligger 30 min herfra må være midt i blinken. Der har de hest- og dyrelinje, og hadde hun fått brukt skoledagene sine på dyr, så tror jeg det hadde gitt henne noen gode år, og en god utvikling. Men hun er ikke der helt enda at hun er interessert i å snakke om videregående.

Men - hun er tilbake i salen. Etter at alt raknet i 2020, og hun ikke ville noe som helst.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå