Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-23, 12:53   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Sånn litt under -10, som nå: Tynne ullsokker i vinterstøvlene, og ullcardigan over topp/t-skjorte, og over dette har jeg en halvlang boblekåpe (ikke dun, da blir det i varmeste laget). Ullskjerf. Kanskje lue, hvis jeg skal gå et stykke. Kan finne på å ta på ullhansker, men de ender ofte opp i lomma. Hvis jeg skal gå lengre enn ti minutter, tar jeg ullongs under jeansen. (Men longsen må av når jeg kommer på jobb.)

Når det nærmer seg -20, har jeg en lang lammeskinnsjakke, med ulla inn, i stedet for boblejakke. Og da kan jeg også ta en tynn ulltrøye innerst. Ellers som over.