Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-23, 10:03   #44
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Det er veldig forskjell på hvor varm/frossen man er, ja. Merker det på jobben, at noen kolleger hutrer i ullgenser mens jeg går i kortermet. Pluss at det er forskjell på å gå noen få minutter til og fra t-banen og å gå lange turer, såklart.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva slags Jakke har du som er med saueskinn?

Vet ikke om det var meg du spurte, men min kjøpte jeg i Tyrkia for nærmere 20 år siden. Den er halvlang med en stor hette og er veldig myk på utsiden, altså ikke lær, og så er pels-siden inn. Jeg bruker den nok ikke hvert år, men de gangene det er kaldt nok til den, er den utrolig god å ha.