Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-23, 15:15   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Populære smågaver til jenter i 8-10-årsalderen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tenker også det er veldig forskjell på 8 og 10 år, men ville tonet ned sminkefokuset uansett om det ikke er noe du vet at de liker. Min jente på 13,5 har først sist halvår blitt interessert i sminke. (Never mind at faren hennes nettopp uttalte: "Har du SMINKET deg i dag?" til henne og jeg påpekte at det har hun gjort hver dag i flere måneder)

Altså - min 17 - SØTTEN - åring har nettopp blitt interessert i sminke.

Googler squishmellow (-mallow?) - og det ser ut til å være de putene jeg kjøpte til dem i fjor, kan det stemme? Supermyke både i stoff og konsistens, og formet som ulike dyr. Men de kosta bare en drøy hundrelapp, så det var kanskje bare en "fake" forløper? Hos Lekia er det over 500 for noe liknende nå.

For å være helt ærlig er jeg ikke 100 % sikker på hvor gamle de er heller.