Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-23, 12:11   #9
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Alene"mødre med hund

De fleste jeg kjenner som har fått valp tar ut alt av ferie når valpen kommer. Noen allierer seg med kjente som kan tilbringe litt tid med den mens eier er på jobb, andre er heldige og kan ta den med på jobb, men det er ikke lett å legge dette puslespillet uansett. Alenetrening starter man på dag én etter at valpen er i hus, men den er ikke moden for å være alene en hel arbeidsdag før den er flere måneder. Du kan kanskje midlertidig gå ned i stilling? Endre turnus til hovedsakelig nattevakter?

Å ha hund er også ganske dyrt, særlig når man må kjøpe alt av utstyr. Min hund er ni år og trenger stort sett bare fór, men denne måneden betydde det at min juleklipp måtte ofres. Riktignok ikke noe stort offer, men tenk over hvor sterkt du ønsker en hund.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat