Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 09:26   #79
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Uff, det er så leit å miste og savne noen. Kanskje pappaen din gjør noe for deg?
Jeg mistet faren min for mange år siden, så mamma hjelper til med pappa ting også. Flinke mamma.

Pappa bor 50 mil unna, men ja han hjelper til med ting. Som regel er han her i februar når Herremannen har bursdag og da klipper han fruktrærne og annet som trenger å klippes på den tiden av året. Han lærer meg også en hel del om hager. Og så er han verdens beste pappa og morfar.

Om han hadde bodd nærmere så hadde han kommet om jeg hadde punktering på sykkelen eller hva det enn måtte være som jeg trengte hjelp med (les: ikke hadde lyst å gjøre) og som Pelenmannen ikke rakk akkurat der og da.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat