Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-23, 13:08   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.116
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om dobbeltforsikring

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Forsikringen koster 6500 for selger, ingenting for kjøper (oss).

Det er ganske prekært å flytte pga en tvistesak med borettslaget.

Nå ble jeg litt forvirra. Det du egentlig spør om er om det er problematisk for dere som kjøper at selger har tegnet en slik forsikring? Jeg trodde i utgangspunktet at du spurte om dere burde tegne sånn forsikring hvis dere selv skal selge. Sistnevnte er jeg altså skeptisk til, for det blir dyrt selv med forsikring og det beste er å selge først ... hvis det er mulig.

Er det selger av huset dere ser på eller dere selv om er i en tvistesak med borettslaget? Hvis det er selger og dere vurderer å kjøpe, så ville jeg definitivt gått noen runder hva det innebærer å ta over en bolig med denne typen sak. Det kan være helt uproblematisk, men det er det som er viktig å finne ut av før man byr.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat