Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 10:02   #7
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Min far er blitt veldig gammel, og sammen med min mor de to menneskene jeg setter aller høyest. Ved sin væremåte og sin oppdragelse er de med meg hver dag og gjør ting for meg i mitt sinn hver dag.
Praktisk sett tror jeg de kunne tatt ned stjernene for oss om det hadde vært mulig. I dag er de mer avhengig av hjelp av oss enn hva de kan gi tilbake, og det er noe jeg gjør med glede. Jeg er utrolig glad i dem.

Min far har reparert min bil, skiftet mine dekk, kjørt meg til trening og til dans, vært med å pusset opp huset jeg engang bodde i,passet mine barn, vært tilstede i mitt liv alltid. Jeg håper jeg en dag blir en like så god forelder som ham. Vi lærer alle på den veien vi går.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat