Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-23, 19:13   #493
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har fire kakesorter i boks (kransekake, pepperkaker, bordstabelbakkels og shortbread) og skal bake kokosmakroner og strull i morgen mens barna er på skolen. Mannen og jeg har juleferie nå, men de har en og en halv dag skole igjen.

På onsdag kommer Mamma og blir til over nyttår så må få ordnet gjesterommet til henne også. Broren min og kona kommer på lørdag og blir til 2. juledag før de drar til hennes familie. De bor bare 10 min unna, men synes det er hyggelig å overnatte i julen og slippe å kjøre hjem sent.

Forrige helg hadde vi besøk og planer alle tre dager, mens denne helgen har det vært bare oss og vi har sett julefilmer alle kveldene og det har vært koselig.